FAQ

 

Czy zamówione zaproszenia przyjdą do mnie spakowane do kopert?

Zaproszenia wysyłamy starannie zapakowane, ale nie pakujemy do kopert. Zamówiony sznurek dołączamy do przesyłki, do samodzielnego zawiązania. Zaproszenia otwierane wysyłamy w wersji otwartej do samodzielnego złożenia, ale składanie zaproszeń ułatwia przygotowana przez nas biga.

Czy można edytować zaproszenie?

Zaproszenie bezpłatnie można edytować w zakresie: zmiany koloru, rodzaju i wielkości czcionki. Grafikę można edytować w zakresie zmiany miejsca położenia i wielkości.

Czy jest możliwość zamówienia 10 sztuk zaproszeń?

Obecnie minimum to 30 sztuk, poniżej tej ilości doliczana jest dopłata +30 zł, poniżej 15 sztuk +70 zł.

Opłata jest doliczana po złożeniu zamówienia.

Czy czas realizacji może być krótszy niż 14 dni?

Tak, czas oczekiwania może wynosić 7 dni roboczych, ale jest to dodatkowo płatne 50% wartości całego zamówienia.

Czy mogę zamówić próbki zaproszeń?

Tak, w kategorii próbki jest produkt, który nazywa się Próbka dowolnego zaproszenia – należy go dodać do koszyka i w personalizacji projektu wybrać interesujące nas wykończenie papiery, sznurki etc.

Mam problem z wypełnieniem formularza czy mogę przesłać dane w innym formacie?

Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś w stanie wypełnić pliku w formacie xls możesz przesłać dane w formacie txt czyli wypełnione w notatniku. Gdy i to nie jest możliwe ostatecznie dane można zamieścić w mailu.

Czy mogę zamówić winietki, menu i księgę gości do wybranej kolekcji?

Tak, do każdej kolekcji możemy zaprojektować wszystkie dodatki. W tym celu prosimy o maila na adres info@bialykot.com.pl

Co to jest R.S.V.P?

Jest to skrót pochodzący od francuskiego zwrotu répondez s'il vous plaît (dosłownie: proszę odpowiedzieć), umieszczany na zaproszeniach, gdy zapraszający oczekuje potwierdzenia zamiaru przybycia zapraszanego. U nas nazywamy tak potocznie dodatkowy bilecik do zaproszeń jednokartowych.

Czy mogę zamówić zaproszenia na Chrzest z istniejącej kolekcji?

Tak, jeśli kolekcja istnieje to tekst może być dowolny. Może być to tekst zaproszenia na Chrzest bądź urodzinki.

Czy mogę zwrócić zamówione zaproszenia?

Nie, zaproszenia są produktem przygotowywanym na zamówienie, wysoko spersonalizowanym w związku z tym według polskiego prawa takie produkty nie podlegają zwrotowi w ciągu 14 dni.

Jaką firmą wysyłacie paczki?

Paczki wysyłamy firmą kurierską DHL, a próbki listem poleconym Pocztą Polską.

Czy przy zamówieniu mogę liczyć na rabat?

Przy zamówieniach na zaproszenia powyżej 100 sztuk - personalizację zaproszenia robimy gratis.

Czy może być dostawa na sobotę?

Dostawa paczki w sobotę jest możliwa w większych miastach i jest dodatkowo płatna. W  celu umówienia sobotniej dostawy prosimy o wcześniejszą informację na maila info@bialykot.com.pl.

Dlaczego w sklepie są małe ceny, a jak się wchodzi do personalizacji to okazuje się że za jedno zaproszenie trzeba zapłacić o więcej?

Naszym celem było żeby zaproszenia z Białego Kota były cenowo przystępne dla wszystkich Par. W związku z tym dzięki personalizacji projektu każdy znajdzie coś dla siebie. Pary o mniejszym budżecie mogą wybrać np.: zaproszenie na gładkim papierze z dobraną kolorystycznie kopertą bez personalizacji – wtedy cena się nie zmieni, a Pary z większym budżetem mogą wybrać np. podklejkę z papieru bawełnianego, który jest jednym z najdroższych papierów na rynku. W obu przypadkach będzie to najwyższa jakość połączona z wysoką starannością o detale. Nie zapominajmy jednak, że to w dalszym ciągu zaproszenia robione ręcznie, więc siłą rzeczy nie mogą konkurować z zaproszeniami drukowanymi masowo.

 

 

 

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.